PREHĽADNÁVODUKÁŽKY PULÍKKONTAKT: 02/32 22 10 10
9 krokov, ako začať s reklamou cielenou na publiká
Ako vlastne vyzerá celý proces od registrácie až po spustenie vašej kampane?

Zacieľte s ETARGET reklamu na publiká domáceho aj zahraničného internetu.

1. Pripravte si reklamné bannery

Čo musí spĺňať dobrý banner?

Stiahnite si náš prehľadný PDF dokument s technickými špecifikáciami pre všetky veľkosti online bannerov. Zadajte grafikovi vaše požiadavky na obsah a technické špecifikácie s pomocou tohto dokumentu.

Ak potrebujete externého grafika, veľa šikovných grafikov za rozumné ceny nájdete napríklad na stránkach ako jaspravim.sk alebo freelanceri.sk.

2. Registrujte sa v ETARGET

Potom, ako ste si vytvorili bannery, pristúpite k samotnému nastaveniu kampane v Etargete. Cez našu bezplatnú registráciu online si vytvoríte nový účet na spravovanie vašej bannerovej reklamy.

3. Vložte univerzálny kód na všetky podstránky

Keď ste sa prihlásili do vášho nového účtu, prvý krok by mal viesť do sekcie Publiká – Manažér kódov, kde nájdete váš univerzálny kód. Ešte pred nastavením a spustením kampane tento úsek kódu musíte vložiť na všetky podstránky svojej webovej stránky alebo do mobilných aplikácií. Ak si nie ste istí v kódovaní, poproste o asistenciu správcu svojho webu.

Vďaka tomuto kroku sa vám automaticky bude vytvárať publikum z užívateľov, ktorí navštívili vašu stránku. Takto sa im neskôr znova viete pripomenúť svojou reklamou.

4. Vytvorte si bannerovú kampaň

Pre vytvorenie novej bannerovej kampane sa vo vašom účte prekliknite na sekciu RTB Bannery a jej funkciu Pridaj RTB Banner.

Pozorne vyplňte základné údaje o vašej kampani. Ak je vám nejaký krok nejasný, pri nabehnutí kurzorom na otáznik sa vám zobrazí vysvetlivka k danému pojmu.

5. Nahrajte svoje pripravené bannery do účtu

Zvoľte si veľkosti bannerov, ktoré použijete v tejto kampani a nahrajte každý banner do vašej galérie. Obrázky, ktoré ste si raz nahrali do galérie vám budú k dispozícii aj pre vaše ďalšie kampane.

6. Nastavte si cielenie kampane

Preklikajte sa rôznymi možnosťami cielenia a nastavte si špecifiká vášho zadefinovaného efektívneho publika. Na rozdiel od klasickej bannerovej reklamy cielenej na vybrané konkrétne stránky sú vaše bannery presne cielené na jednotlivých členov vášho publika.

Počas surfovania po internete sa budú zobrazovať na rôznych stránkach iba vášmu publiku, čo výrazne šetrí náklady na reklamu.

7. Nastavte si obmedzenie zobrazení bannerov

Nastavte si, koľkokrát sa má zobraziť váš banner individuálnemu užívateľovi počas dňa optimálne tak, aby ho vaša reklama neprenasledovala počas surfovania po internete celý deň a neodradila ho.

8. Vyberte si úroveň ochrany vašej značky

Vyhnite sa tomu, aby sa vaša značka objavila vrámci retargetingu na webových stránkach s nevhodným obsahom. Stránky v našom systéme sú dôkladne preverované a ohodnotené.

Pomocou nastavení si viete pre zobrazenie vašich bannerov vyfiltrovať len tie najkvalitnejšie stránky, ktorých obsah nemôže poškodiť reputáciu vašej značky.

9. Určte si výšku rozpočtu kampane

Určite si výšku rozpočtu, ktorý máte k dispozícii na reklamu.

Na začiatok odporúčame pripraviť si aspoň 450 Euro na zmysluplnú kampaň. Otestujte si na počiatočnom rozpočte, čo vám dokáže priniesť dobre cielená internetová reklama a spustite ju druhý krát naplno.

Ak budete mať v ktoromkoľvek kroku akýkoľvek problém alebo dodatočné otázky, volajte na našu infolinku 02/32 22 10 10.